Ervaringen

De Varilux S Series bevallen uitstekend. In de cockpit en ook in het dagelijkse leven heb je eigenlijk niet meer door dat je mulifocale glazen draagt. Er is eigenlijk geen reden om ze niet te gebruiken in de cockpit. Geen last van vertekeningen! Ik denk dat er veel vliegers met deze glazen geholpen zullen zijn.
Paul van Mierlo, gezagvoerder 738 Transavia
Tussen mijn woonplaats en de winkel van George de Jong Optiek liggen iets meer dan 100 kilometers en verscheidene verkeersknelpunten. Toch is de gang naar Amsterdam steeds opnieuw meer dan de moeite waard. Als vlieger word je er uiterst plezierig en vooral zeer deskundig geholpen.
Henry van der Wal, privé-vlieger / beroepsvlieger in opleiding (ATPL)
Wil graag mijn ervaring vertellen over het aanschaffen van een zonnebril op sterkte. Even wat informatie: Ik was op zoek naar een zonnebril op sterkte die ik nodig heb voor mijn hobby zweefvliegen. Ik las een verhaal over Vliegbril.nl in Amsterdam. Zelf woon ik in Duivendrecht dus de stap was snel gemaakt. Gebeld voor een afspraak, dat was zo geregeld! Tijdens mijn eerste bezoek werd ik vriendelijk en behulpzaam geholpen en werd er goed geluisterd wat mijn wensen waren. Daarna werden mijn ogen gemeten, waar Vliegbril.nl veel tijd en aandacht aan besteedde. Mooi montuur uitgezocht en na 1 week werd ik gebeld dat de bril klaar lag. Daarna ging ik voor 2 weken naar een zweefvliegkamp dus kon ik gelijk alles uitproberen. Alleen met vliegen kon ik maar niet wennen aan de nieuwe sterkte van mijn glazen en maar weer mijn oude bril genomen. Toen ik van vakantie terug kwam belde Vliegbril.nl me op met de vraag hoe de bril beviel. Ik legde mijn probleem aan hem uit, en moest nog de zelfde week terug komen om nogmaals de ogen te controleren. Gelukkig, daar zat het niet in en Vliegbril.nl legde het probleem uit wat betekende dat er een ander linker glas moest besteld worden. Ik vroeg hem wat mij dat extra kostte, maar dat hoorde bij de service legde Vliegbril.nl uit. Dus geen extra kosten. Een week later werd ik gebeld dat de bril klaar lag, en na 2 dagen vliegen zou ik deze bril niet meer willen missen. Vliegbril.nl bedankt voor jullie service en ik blijf klant bij jullie.
Godfried Stibbe, zweefvlieger Amsterdamse Club voor Zweefvliegen
Ik heb onlangs een gewone bril op sterkte gekocht bij George de Jong Optiek. Ik ben al jaren een brildrager en was op zoek naar een ‘nieuw’ model. Uiteindelijk in zijn uitgebreide collectie een Tag Heuer model uitgekozen. De bril bevalt prima en ik ben zeer goed geholpen door de medewerkers, zowel bij het aanmeten van de bril als de service achteraf (er zaten krassen op een van de poten en die zijn toen meteen vervangen).
Marko Kerkstra, vlieger KLM B747
Al jaren ga ik voor de controle van mijn ogen naar George de Jong Optiek in Amsterdam. Zij nemen uitgebreid de tijd om mijn ogen, die voor mij beroep enorm belangrijk zijn, te controleren en de afwijking precies te corrigeren. Hierdoor ga ik elk jaar met een gerust hart naar de vliegmedische keuringen. Onlangs heb ik op advies van Vliegbril.nl een zonnebril op sterkte geprobeerd die op een speciale manier geslepen is. Dit maakt het mogelijk om in mijn geval, met zowel een normale als een cilindrische afwijking, een glas te slijpen dat past in elk type zonnebril. In mijn geval sluit de vorm van het glas perfect aan bij de ronde vorm van het TAG Heuer frame. Het zicht is fenomenaal, zowel rechtuit als in het perifere blikveld. Een enorm verschil met voorgaande brillen!
Paulus van Hofwegen, gezagvoerder Embraer 190 Lufthansa
Piloot en brildragend? Dan bent u hier aan het juiste adres!
Peter Eier, privé vlieger / PPL

Die Brille ist nicht nur für Piloten ideal geeignet, auch für Nutzer ohne sportlichen Ambitionen ist sie eine Bereicherung. Als Privatpilot freu ich mich bei jedem Flug über die Detailtreue sowie der Farbdarstellung, die durch die Sonnengläser extrem gut zur Geltung kommen. Selbst bei bedecktem Himmel muss die Brille nicht getauscht werden, durch die angepasste Tönung trage ich sie oft bis zur Dämmerung. Auch treten beim Tragen der Brille keine Reflektionen mehr an der Kabinenhaube auf, was mich bei früheren Brillen immer sehr gestört hat. Das Team von Vliegbril.nl hat sich sehr viel Zeit genommen, auch das Probetragen mit den eigenen Headsets war eine gute Idee. Das gute Preis-Leistungs-Verhältnis muss außerdem noch erwähnt werden. Der für uns etwas längere Anfahrtsweg hat sich in jedem Fall gelohnt.

André Schmettlach, Fliegerclub Haren-Dankern

Voor de meeste mensen is goed zicht belangrijk. Voor piloten gaat het nog een stapje verder. Wij moeten onder alle weersomstandigheden, overdag en ‘s nachts, zowel buiten als binnen in de cockpit alles scherp kunnen zien. Als je een bril of contactlenzen draagt, dan heb je ook professionele begeleiding nodig. Ik ben enorm blij dat ik als vliegende brildrager Vliegbril heb ontdekt. Dankzij hun kennis, ervaring en service heb ik nu precies de lenzen en (zonne)brillen waarmee ik onder alle omstandigheden superscherp kan zien! Het professionele oogonderzoek waarbij de specifieke eisen voor het zicht in en buiten de cockpit uitgebreid aan bod komen, legt een stevige basis.

Daarnaast krijg je in de winkel niet alleen uitgebreide en onverdeelde aandacht tijdens het kiezen en passen, maar ook het allerlekkerste kopje koffie dat ik ooit ergens gedronken heb. Hoewel ik al jaren in Dubai woon, is er voor mij als vlieger maar een adres voor bril en contactlenzen: Vliegbril en George de Jong Optiek in mijn eigen geboortestad Amsterdam.

FileDownload

Jan Cocheret, CAPTAIN/ TRE B777 Emirates Airlines
Danish top glider pilot and 9 times national champion Arne Boye-Møller is serious about his sunglasses: “ Being able to see clearly all around me in a tight gaggle with 20 other gliders or more at high speeds without straining my eyes is top priority for me. And even better, seeing enhanced contrast of the humidity in the air in search of lift is really essential. Having glasses that are optically correct with a color that makes it easy on the eyes and rests effortlessly on the head all day is also a critical factor that is met by the glasses Vliegbril.nl has built for me." Arne Boye Moller
Arne Boye-Møller, Denmark

.

Danish top glider pilot and 9 times national champion Arne Boye-Møller is serious about his sunglasses: “ Being able to see clearly all around me in a tight gaggle with 20 other gliders or more at high speeds without straining my eyes is top priority for me. And even better, seeing enhanced contrast of the humidity in the air in search of lift is really essential. Having glasses that are optically correct with a color that makes it easy on the eyes and rests effortlessly on the head all day is also a critical factor that is met by the glasses Vliegbril.nl has built for me." Arne Boye Moller
Arne Boye-Møller, Denmark

Voor de meeste mensen is goed zicht belangrijk. Voor piloten gaat het nog een stapje verder. Wij moeten onder alle weersomstandigheden, overdag en ‘s nachts, zowel buiten als binnen in de cockpit alles scherp kunnen zien. Als je een bril of contactlenzen draagt, dan heb je ook professionele begeleiding nodig. Ik ben enorm blij dat ik als vliegende brildrager Vliegbril heb ontdekt. Dankzij hun kennis, ervaring en service heb ik nu precies de lenzen en (zonne)brillen waarmee ik onder alle omstandigheden superscherp kan zien! Het professionele oogonderzoek waarbij de specifieke eisen voor het zicht in en buiten de cockpit uitgebreid aan bod komen, legt een stevige basis.

Daarnaast krijg je in de winkel niet alleen uitgebreide en onverdeelde aandacht tijdens het kiezen en passen, maar ook het allerlekkerste kopje koffie dat ik ooit ergens gedronken heb. Hoewel ik al jaren in Dubai woon, is er voor mij als vlieger maar een adres voor bril en contactlenzen: Vliegbril en George de Jong Optiek in mijn eigen geboortestad Amsterdam.

FileDownload

Jan Cocheret, CAPTAIN/ TRE B777 Emirates Airlines

Die Brille ist nicht nur für Piloten ideal geeignet, auch für Nutzer ohne sportlichen Ambitionen ist sie eine Bereicherung. Als Privatpilot freu ich mich bei jedem Flug über die Detailtreue sowie der Farbdarstellung, die durch die Sonnengläser extrem gut zur Geltung kommen. Selbst bei bedecktem Himmel muss die Brille nicht getauscht werden, durch die angepasste Tönung trage ich sie oft bis zur Dämmerung. Auch treten beim Tragen der Brille keine Reflektionen mehr an der Kabinenhaube auf, was mich bei früheren Brillen immer sehr gestört hat. Das Team von Vliegbril.nl hat sich sehr viel Zeit genommen, auch das Probetragen mit den eigenen Headsets war eine gute Idee. Das gute Preis-Leistungs-Verhältnis muss außerdem noch erwähnt werden. Der für uns etwas längere Anfahrtsweg hat sich in jedem Fall gelohnt.

André Schmettlach, Fliegerclub Haren-Dankern
Piloot en brildragend? Dan bent u hier aan het juiste adres!
Peter Eier, privé vlieger / PPL
Al jaren ga ik voor de controle van mijn ogen naar George de Jong Optiek in Amsterdam. Zij nemen uitgebreid de tijd om mijn ogen, die voor mij beroep enorm belangrijk zijn, te controleren en de afwijking precies te corrigeren. Hierdoor ga ik elk jaar met een gerust hart naar de vliegmedische keuringen. Onlangs heb ik op advies van Vliegbril.nl een zonnebril op sterkte geprobeerd die op een speciale manier geslepen is. Dit maakt het mogelijk om in mijn geval, met zowel een normale als een cilindrische afwijking, een glas te slijpen dat past in elk type zonnebril. In mijn geval sluit de vorm van het glas perfect aan bij de ronde vorm van het TAG Heuer frame. Het zicht is fenomenaal, zowel rechtuit als in het perifere blikveld. Een enorm verschil met voorgaande brillen!
Paulus van Hofwegen, gezagvoerder Embraer 190 Lufthansa
Ik heb onlangs een gewone bril op sterkte gekocht bij George de Jong Optiek. Ik ben al jaren een brildrager en was op zoek naar een ‘nieuw’ model. Uiteindelijk in zijn uitgebreide collectie een Tag Heuer model uitgekozen. De bril bevalt prima en ik ben zeer goed geholpen door de medewerkers, zowel bij het aanmeten van de bril als de service achteraf (er zaten krassen op een van de poten en die zijn toen meteen vervangen).
Marko Kerkstra, vlieger KLM B747
Wil graag mijn ervaring vertellen over het aanschaffen van een zonnebril op sterkte. Even wat informatie: Ik was op zoek naar een zonnebril op sterkte die ik nodig heb voor mijn hobby zweefvliegen. Ik las een verhaal over Vliegbril.nl in Amsterdam. Zelf woon ik in Duivendrecht dus de stap was snel gemaakt. Gebeld voor een afspraak, dat was zo geregeld! Tijdens mijn eerste bezoek werd ik vriendelijk en behulpzaam geholpen en werd er goed geluisterd wat mijn wensen waren. Daarna werden mijn ogen gemeten, waar Vliegbril.nl veel tijd en aandacht aan besteedde. Mooi montuur uitgezocht en na 1 week werd ik gebeld dat de bril klaar lag. Daarna ging ik voor 2 weken naar een zweefvliegkamp dus kon ik gelijk alles uitproberen. Alleen met vliegen kon ik maar niet wennen aan de nieuwe sterkte van mijn glazen en maar weer mijn oude bril genomen. Toen ik van vakantie terug kwam belde Vliegbril.nl me op met de vraag hoe de bril beviel. Ik legde mijn probleem aan hem uit, en moest nog de zelfde week terug komen om nogmaals de ogen te controleren. Gelukkig, daar zat het niet in en Vliegbril.nl legde het probleem uit wat betekende dat er een ander linker glas moest besteld worden. Ik vroeg hem wat mij dat extra kostte, maar dat hoorde bij de service legde Vliegbril.nl uit. Dus geen extra kosten. Een week later werd ik gebeld dat de bril klaar lag, en na 2 dagen vliegen zou ik deze bril niet meer willen missen. Vliegbril.nl bedankt voor jullie service en ik blijf klant bij jullie.
Godfried Stibbe, zweefvlieger Amsterdamse Club voor Zweefvliegen
Tussen mijn woonplaats en de winkel van George de Jong Optiek liggen iets meer dan 100 kilometers en verscheidene verkeersknelpunten. Toch is de gang naar Amsterdam steeds opnieuw meer dan de moeite waard. Als vlieger word je er uiterst plezierig en vooral zeer deskundig geholpen.
Henry van der Wal, privé-vlieger / beroepsvlieger in opleiding (ATPL)
De Varilux S Series bevallen uitstekend. In de cockpit en ook in het dagelijkse leven heb je eigenlijk niet meer door dat je mulifocale glazen draagt. Er is eigenlijk geen reden om ze niet te gebruiken in de cockpit. Geen last van vertekeningen! Ik denk dat er veel vliegers met deze glazen geholpen zullen zijn.
Paul van Mierlo, gezagvoerder 738 Transavia